somewhere

Alltså.. OJ, vad tiden går? Det känns som om jag har missat hela hösten :o haha, nämen, alltså.. sant faktiskt. Jag ligger inne hela dagarna, så jag märker inte när det börjar bli kallt och knappt när det blir mörkt heller?
Josefine tog med mig ut på en promenad för en timma sen, och då var det jättekallt, jämfört med vad det var innan jag opererades, då var det fortfarande varmt ute och det var inte alls lika mörkt som det är nu.
Aja..
Har i alla fall gjort lite varierande saker idag, inte bara suttit vid datorn, har även lagt lite pussel också, hahah, som sagt, man måste ju variera sig så mycket som det bara går ;) har även börjat på en sak, som är lite hemlig.. :)
Nu ska vi se film som vanligt, the day the earth stood still heter den och handlar om jordens undergång :b tror den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0