That '70s show ♥

Såg som sagt skräckfilmen för ett tag sen, och den var bra måste jag säga :) Inte för läskig, men ibland blev den spännande och som.. obehaglig :b Sen kom det också scener som var roliga istället för läskiga? Haha.. lite skum film men ändå inte dålig :)
Sen såg vi på Johan Falk, den tredje filmen. Var jättebra men hemsk! Imorgon ska vi se den fjärde Johan Falk filmen!
Jaja.. Nu sitter jag och leker lite på internet, haha.. Josefine tipsade precis om en rolig länk, där man ska tänka på en känd människa (sångare, skådespelare osv), sen kommer det upp frågor om den personen och tillslut så kommer det fram vilken person man tänkte på, blir oftast rätt :D haha! Aja, när man inte gör någonting om dagarna så uppskattar man det lilla som erbjuds ;) Klicka in här och prova själv, det är faktiskt kul!
Menmen, nu blir det att se That '70s show, hade tänkt göra en tidig(are) kväll än vanligt faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Jennie | Beadelicious

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? ( Ps. Nu finns Hello Kitty som motiv med ! )

MVH Jennie

Postat av: Tessan

Vilken bra blogg !

2009-10-08 @ 15:07:12
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sitter och kollar på the 70's show nu :D

2009-10-08 @ 16:49:19
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0