Wake me up before you go-go

Ja... hade jättesvårt att sova igår så somnade alldeles för sent! Vaknade även sent också..
Josefine kom och väckte mig klockan 3! Var inte alls meningen att sova så länge.. men iofs så bryr jag mig inte om jag sover bort en hel dag, för varje dag ser ändå likadan ut för mig! Det enda jag har missat är ju bara att sitta framför datorn och tvn så?
Josefine drog med mig ut på en promenad, gick inte speciellt bra pga snön, den hade frusit och gjorde det nästan omöjligt att ta sig fram på flera ställen.
Var skönt med en promenad i alla fall, är fint väder idag! :)
När vi kom hem så hoppade jag direkt i duschen, och nu sitter jag i soffan igen.
Antar att dagen inte har så mycket mer att erbjuda.
Jaja.. sånt är livet ibland :) Ska väl inte klaga, får ju börja lära mig gå igen om 2 veckor så då blir det hårdträning för att benet ska bli så bra som möjligt, inge vila här inte! Haha.. (jag som är latast i hela världen)

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-08 @ 17:41:14
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Anna

mycket bra och intressaant blogg älskar dina bilder .

det skulle vara kul om du också skulle kolla på min blogg :)

kram !

2009-10-08 @ 19:39:18
URL: http://annnaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0