you can go your own way

Gick och la mig vid 2-3 tiden igår, hann sova i ca en timma innan jag vaknade igen.. låg och vred på mig i en timma men kunde inte somna om.
Så jag gick upp klockan fem och då märkte jag att pappa var vaken, så han värmde lite soppa åt mig, också satt vi och surrade om allt och ingenting tills klockan åtta, då gick jag och la mig igen, kunde somna om tillslut. Men sov istället bort halva dagen istället.
Aja.. snart ska pappa ta med mig ut på en promenad, så det blir ju skönt.
Annars har jag inte några planer för dagen. Ska i alla fall till mamma imorgon för hon kommer ju hålla ett kalas för mig :) fyller ju år på tisdag.
Pappa var söt när han var liten, haha =)

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Hihi så söt :)

Allt bra annars? :D

2009-10-10 @ 16:52:21
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0