You could have been a better friend to me

Var ute med Moa & Tess en sväng i lördags, tur att dom är så snälla och tar med mig ut på en promenad, haha :)
Var faktiskt väldigt kul att träffa dom, var länge sen sist ;/
Efter det for josefine ut och övningskörde, och hon var jätteduktig måste jag säga!
Efter det for jag och syster till mamma i stan eftersom att morfar skulle dit & ville bjuda oss på middag :)
Planen var ju att gå och äta på Panelen (jag har aldrig ätit där!), men då visade det sig att det var fullt där inne. Så då fortsatte vi till Per & Mickes, men även där var det fullt..? Blev förvånad måste jag säga.. var så himla mycket folk ute så jag började nästan tveka på om vi var i boden!
Aja, det slutade i alla fall med att vi åt på Kina.
Eftersom jag är som jag är så kunde jag självklart inte motstå att ta icke-godkänd GI-mat.. med andra ord slutade jag med GI, tråkigt nog.
Var i alla fall jättekul att få träffa morfar, händer ju inte särskilt ofta :)
Sen har det inte hänt så mycket mer, såg film med pappa och josefine igår som vanligt! :)
Aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0