?

alltså jag har ingenting att blogga om nu för tiden, så det är därför jag nästan aldrig uppdaterar.
jag menar, jag ligger bara ner framför tvn/datorn hela dagarna, vilket blir lite tröttsamt i längden.
dock har jag börjat vänja mig, men skulle uppskatta om det hände liite mer saker faktiskt!
idag så har jag, josefine & pappa börjat med GI, fast, har väl inte gått speciellt bra för mig eftersom att jag inte har ätit någonting idag? jag menar jag kan inte göra mat när jag hoppar omkring på kryckor, är svårare än vad det låter eftersom att jag verkligen inte kan/får stödja på benet så är det nästan omöjligt.
men det blir lättare imorgon tror jag, då kan jag värma upp resterna från det vi ska äta idag för det går väl bra, men att börja laga egen mat är alldeles för svårt för mig just nu!
som tur är så är jag inte hungrig iaf!

menmen, nu ska jag slå på någon film (för ovanlighetens skull)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0