ikea

igår for vi på ikea, jag, josefine, gabbi, farmor och farfar!
jag hade inte tänkt köpa nå mycket, bara någon liten sak kanske. men det slutade med att jag hade köpt upp typ halva ikea! haha, nämen en full ikeapåse iaf.
har tänkt göra om toan på övervåningen eftersom att den är så ful, hehe. Så jag köpte mig en stor rund spegel, en glasskiva (typ) som man har under där man kan stoppa tandborstar och tvål och sånt på, sen köpte jag en toapappersrullehållare, haha! och handdukar köpte jag också.
sen köpte jag massor med ljus, en tillbringare till josefine, skarvsladdar, batterier, handtags-knoppar till mitt kök där uppe för det ska jag också göra om!
sen kommer jag inte på något mer jag har köpt.. köpte väl inte speciellt roliga saker men aja.
sen for vi hem till svartlå, gabbi följde också med :) vi hade fotosession, eller dom fick va modeller och jag fotade, hehe. var kul iaf!
såg the proposal med pappa sen och den var jättebra!
idag har jag inte gjort någonting, ska försöka göra lite läxor åså idag..
imorgon ska jag in till stan för sjukgymnasten ska se hur det går osv.
jag tror jag har överansträngt mitt ben..? känns skitskumt iaf..
aja, nu har josefine kommit hem från praktiken så ska be henne sätta på en film eller så.

Kommentarer
Postat av: tesselivesslan

vad i hela helvete är våran traktor med för? WHUUUUUUUT ... -.- haha

2009-09-28 @ 16:43:29
Postat av: Carro

Haha älskar första bilden!:)

2009-10-07 @ 00:59:02
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0