one day

nu har jag fixat mig internet här på sjukhuset! :)
mormor och mamma for hem i fredags och i samma veva kom då pappa, josefine, farmor och farfar.
har inte gjort så mycket under tiden jag har varit här. mest sovit, varit uppe och gått lite grann med gåbord, det lilla jag får stödja på benet alltså.
var även upp i rullstolen idag och ner till restaurangen och åt. fast jag äter inte speciellt mycket nu för tiden, mår som illa då jag väl äter...
operationen har iaf gått bra som det ser ut nu. ska upp och gå lite senare idag har jag bestämt mig för, måste ju träna lite..
men kommer inte få stödja på riktigt på benet på 6 veckor, så det är väl inte så jättekul, haha aja :)

har inte nå ont i benet i alla fall, men satans ont i resten av kroppen, speciellt ryggen :(

aja, saknar er där hemma. och tack till er som har hört av er, betyder mycket :)

Kommentarer
Postat av: din tesselivessla

hade jag varit där hade jag burit dig överallt :) skönt att höra att de har gått bra och ja saknar dig sjuk mycke :(( jag vill bara att du kommer hem så jag får krama på dig sötnos!! har lite dåliga och bra nyheter for you:) så ring mig nångång när du har tid? för nu har jag ett nytt SIM-kort fast med samma nummer :) kom hem nu!! älskar dig, du är underbar!

2009-09-12 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0