panic!

shittt.. jag har fått världens panik helt plötsligt..
har fått mail från lärare på skolan om saker jag kan göra osv, och insåg att det kommer gå åt helvete för mig!
jag känner mig inte alls trygg med min linje, klass och skola, det känns så fel att jag hellre vill hoppa av.
är så desperat att jag har börjat leta på internet efter andra gymnasium i andra orter, men på vilket sätt skulle de hjälpa? blir väl inte bättre bara för att jag byter linje/gymnasium/stad. ska jag vara ärlig så vet jag inte ens vad jag skriver, haha.
det bara snurrar i skallen och jag kommer inte klara av gymnasiet helt enkelt!
jag vill gå nian igen på min gamla skola med min gamla klass och mina gamla lärare som jag kände mig riktigt trygg med, åh vad jag saknar det! :( jag ska fara dit någon dag i veckan och få goda råd av annso eller nå..!
att ha blivit opererad känns inte längre som om det var så bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0