tråååkiiiiiggttt!!!!!!!!!!!!!1!!!!!1

alltså jag har så fruktansvärt tråkigt så jag vet inte vad jag ska göra!
har legat inne i 2 veckor nu så ni kan ju tänka er själv. den enda gången jag har varit ute var en sväng igår och en sväng idag men that's it. och det är ju inte precis så att jag kan välja själv om jag vill gå ut och göra någonting för jag måste ju hela tiden ha med mig någon.....! kan ju dessutom inte göra något förutom att ligga i sängen och se film, och jag orkar verkligen inte det längre! känns bara så jävla pisss just nu måste jag säga, är helt negativ.....
aja...
somnade kring 1 inatt till big brother som vi låg och såg hela kvällen, jag pappa och josefine. var astrött! var kanske pga förra natten, fast ja.. ja jag fick abstinens från morfinet som dom har tryckt i mig i lite mer än en vecka i Umeå :o var asläskigt måste jag säga.
aja, idag kom mormor och mamma och hälsa på, sen for jag mamma och josefine till godisarenan, sen hämtade pappa oss så for vi till dagoberts och köpte mat och sen tillbaka till lägenheten.

nu orkar jag inte skriva nåmer för jag orkar inte, har ändå inget intressant att skriva eftersom att jag inte gör ett jävla skit om dagarna så......!

Kommentarer
Postat av: Maria Lindgren

Men hej!

Hade ingen aning att du varit iväg på sådana "äventyr". Hade jag vetat det så hade jag kunnat snippa in en sväng på sjukan. Var nämligen i Umeå den sjunde!

ÄR det "rakställning" av ben som gjorts eller?

Förstår att det kan kännas tungt att hålla uppe humöret, men du klarar det .

Sköt om dig!

Kram

Maria

2009-09-17 @ 22:35:51
URL: http://marialindgren1.blogg.se/
Postat av: gabriella

<33

2009-09-21 @ 13:29:10
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0