Umeå



Ja, så nu är jag i Umeå, på sjukhuset. Ska opereras imorgon. Har hållt det ganska hemligt så det är inte många som vet om det. Menmen, varför hålla det hemligt nu? Dagen har iaf inte varit världens roligaste. Upp klockan sju också bar det iväg till Umeå, var här kring halv 11 tiden. Fick ett rum som oturligt nog var ett dubbelrum, men fick byta senare idag så nu har vi ett eget. Har mest bara träffa olika sjukhusmänniskor idag som har pratat med mig och gett mig information. Sen har jag tagit blodprover och fått en "fjäril" i armvecket, och varit på röntgen har jag också. Sen har jag, mamma och mormor (hon har också följt med!) varit på restaurangen och ätit, jag åt sushi och det var asgott fast jag blev mätt nästan på en gång, men tröck i mig allt iaf. Haha. Mormor for nyss iaf till sin vän där hon ska bo under tiden hon är här. Såg nyss klart en underlig film som man kunde låna. Aja, ska se någon film nu och sen ska jag somna tidigt så det blir imorgon fort, blir galen av att bara ligga och vänta.. operationen blir vid lunch imorgon iaf. Kommer nog bli här i umeå i 2 veckor. Pappa, farmor och farfar kommer och byter av mamma och mormor på fredag. Förhoppningsvis kommer josefine också och hälsar på. Jaja. Saknar er där hemma, redan!

Kommentarer
Postat av: frida

jag tänker på dig jättemkt!! Hoppas det går bra imorgon! Skickar en lyckokram! ;P

2009-09-07 @ 23:28:08
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0