-

Igår for jag in till stan och fick träffa min hjärtis, Theresa!
Vi for direkt och solade solarium, kände att de behövdes eftersom jag är så satans blek!
Men det blev svinbra, efter 20 min hade jag fått en rand och det blev jag nöjd med även om det inte syns så jättemycket.
Sen for vi till lägenheten, satt och surrade om allt möjligt, bakade negerbollar och bara hade det allmänt mys.
Saknar verkligen min andra halva.
Efter en något udda kväll somnade vi ;-)
Blir ingen praktik för mig idag eftersom jag har mycket att göra här inne i stan.. Ska träna, träffa min syvare och få nå papper, möjligtvis fara till mammas jobb och kolla ögat som jag har haft jobbigt med, städa lägenheten osv.
Nu ska jag nog slänga mig i duschen eller liknande.
Hörs när vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0