be strong

Har inte bloggat på ett tag nu nej, men har som inte haft tid eller nå!
I helgen har jag i alla fall varit i Harads och umgåtts med pojkarna där, var en kul helg :)
Nu ligger jag hemma och bara tar det lugnt, känner mig lite eller nå, orkar hur som helst knappt röra på mig..
Har legat och sett film hela dagen, Shottas, Shrek 1, 2 & 3 och nu ska jag ladda ner någon mer film.
Så ni vet så har jag slut pengar och gratis sms så kan bli knepigt att få tag i mig, ni får väl ringa eller nå. Ska försöka få fram pengar så fort som möjligt så jag kan ladda mobilen..
Och nu börjar det bli riktigt jobbigt att vara utan Theresa.. har inte träffat hon nu på hur länge som helst känns det som, och nu kan jag inte få tag i hon heller..

Har riktigt stor lust att fara iväg någonstans nu,
nästan vars som helst bara jag får komma bort från den här kommunen.
Kanske räcker med att fara till stugan, men vill helst fara längre bort än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0