highlife

Igår drog jag, Tess, Jimmy & Winroth in till stan en sväng och tvättade Winroths bil bara för att vi inte hade speciellt mycket att göra. Haha?! Aja, bra tidsfördriv :)
Sen for vi hem till Jimmy och jag & Jimmy färgade håret ;) Så nu är jag inte längre blond, tack & lov!
For ut med skojtrarna sen, var Jag, Jimmy, Theresa, Winroth, Jonakim & Joel.
Satt och mös framför brasan ganska länge, var riktigt mysigt faktiskt.
Och sen då.. På vägen hem.. Då dog först Lyn-xen, så finjävla Ockelbon fick bogsera den, gick ju svinbra och nog hade jag kul haha. Fast då dör ju självklart Ockelbon, så då fick Jonakim & Jimmy gorma på och tillslut fick dom igång Lyn-xen så då fick den bogsera istället. Hehe!
Så efter den äventyrsfärden var vi hemma igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0