jag är kung över ängarna

Gud så skönt, all ångest är som bortblåst, magsjukan har blitt mycket bättre och jag mår hur bra som helst nu utöver det!
Det som började göra mig glad var att min mobil börjat funka igen?! Och den som har varit trasig sen i februari!! Den har lagat sig själv helt enkelt, mohaha!
Det lilla fick allt att börja vända sig.. :) Nu har jag fått i mig lite nuggets som pappa var snäll att fritera åt mig! Fast har dock bara fått i mig 3...
Och nu har jag dessutom bestämt mig (tror jag) för att far iväg till ett ställe och vara där till obestämt datum. Kanske till och med tar mod till mig och stänger av mobiltelefonen så jag blir helt okontaktbar. Det hade faktiskt varit riktigt skönt! Drar väl på fredag eftersom jag måste på praktiken, ska inge långt men.. :)
Och ja, pricken över H, de som fick mig så där jätteglad var en låt..?


Hahahaha.. typiskt mig! ;)

Nu ska jag beställa hem 101 bilder och när dom kommer ska jag börja sätta ihop nå fotoalbum-liknande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0