Lately I've been hard to reach, I've been too long on my own

Igår drog jag och Tessan till Jimmy. For iväg till Västbo där Danne & Joel var, dom drack väl en grogg eller tjugo, haha.
Var inte där så jättelänge, Degen skjutsade hem oss till Jimmy efter nå tag så då var vi där istället.
Jag tog de mest bara lugnt men hade kul i alla fall ;) "De var han som dryga!" haha, jadu..

Och idag for vi iväg med skotrarna, jag, Jockä, Jimmy & Vesslan. Hade de gode trevligt i kälken, vi tog oss nästan fram, haha! Ja kul hade vi i alla fall även om jag var sjöblöt när vi kom hem till Jimmy!
Är i alla fall i Svartlå nu, ska ner och käka och sen ska jag över till Tess, för nu är det partty här i Lillbyn!





Lite bilder, mer kommer senare om jag får sno några av Tess :)

Har ju dessutom gått och blivit blond, haha.. Inte de smartaste jag gjort! Äh, blir brunt på måndag igen, så för er som blivit besvikna kan vara lugn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0