So many promises you gave

Tjeenis!
Har varit hos Jimmy sen i torsdag, därmed inget bloggande.
Har väl inte mått speciellt bra i veckan, men det är något konstigt med Jimmy för direkt jag såg människan så vände sig allt upp & ner och jag var världens gladaste igen! Haha?!
Theresa kom dit i fredags i alla fall, tog de ganska lugnt, sen var vi ute en sväng med Degen & Jimmys "nya" bil ;)
Hände inte mycket mer än så.. eller ja, men ingenting som behöver skrivas ut här.
Min andra halva var tvungen att fara in till stan på lördagen (), jag stannade dock hos Jimmy.
Blev världens slappaste lördag, låg och såg film hela dagen och sen drog vi till Jonakim och bara tjillade på där tills vi blev trötta och gick hem!
Jaa de händer inte mycket nu för tiden inte.

Nu väntar jag på Tess i alla fall, som snart är i Svartlå tack & lov!
Vi löser det här hjärtat, på ett eller annat sätt.


Det känns som om allt har rasat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0