You will always be my best friend until the end

Tjeeenis!
Igår kom min Theresa till Svartlå, var jätteskönt att få träffa hon..
Sov knappt nå men det var lika bra eftersom jag vet inte när jag ser henne nästa gång. Låter som om jag aldrig mer kommer se henne men så kommer det såklart inte vara, men kommer bli sjukt jobbigt att inte träffa henne hela tiden & varje dag som jag är van vid.. :'( vet inte hur jag ska klara mig.
Hoppas verkligen allt blir som vanligt igen..

Hur som helst.. sitter i stan nu i mormors lägenhet, har varit här hela dagen och gjort ungefär ingenting, tycker inte precis om att vara i stan men är skönt att ha en egen lägenhet för ett litet tag iaf.. :)
Har varit med Gabbi idag, ätit gó mat som bestod av kycklingfilé, klyftpotatis & currysås ;) De var gott det!
Kom ganska precis tillbaka till lägenheten, har varit hos Gabbi en sväng.
Nu ska vi slå på en film i alla fall!


I don't know if I can see the future without you by my side girl,
then I look into your deep-blue eyes and I know that you are
my princess, my queen and my empress.

You make the rainy day a sunny day.
- Nanna Theresa Ollila ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) kul att se diig

2010-04-20 @ 15:56:13
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0