zZZZzzzZZzzZzzZzz

Åååh vad less jag blir!!
Vill bara sova men direkt jag lägger mig ner och blundar så kryper det i hela kroppen, känns som en mini-abstinens typ..
Jaha, så med andra ord kommer jag vandra omkring som en zombie imorgon eftersom jag måste uppenbarligen sova minst 28 timmar på en natt för att vara utvilad.

Hur som helst.. Varit i stan under dagen och gjort lite ärenden, sen drog jag till Svartlå och har inte gjort så mycket under eftermiddagen.
Pappa är iväg på travet, så han lär nog komma hem snart om det inte blir så att han fastnar i stan vill säga.
Jaja.. ska slå på någon film, göra ett till försök att sova & hoppas på de bästa.
Btw, så vill jag bort nu, helst av allt utomlands.. Jaja, jag drar nog snart iväg ska ni se.

Fyfan så härligt med sommar, kan knappt hålla mig längre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0