And it took so long just to feel alright, remember how to put back the light in my eyes. I wish I would have missed the first time that we kissed, cause you broke all your promises.




Jag är så extremt rastlös.....
Visst jag har the best time här i stugan med världens bästa farmor & farfar som passar upp mig hela tiden.
Men alltså.. jag blir galen.
Jag gör vad som helst bara jag kan få göra något.
Fara iväg och träffa folk hade varit great.
Är i ett stort behov av att göra saker,
vill göra så himla himla mycke saker som jag inte kan göra!!
I och för sig så är det saker som jag i vanliga fall inte vill göra,
men som jag verkligen vill göra nu bara för att jag inte kan.
Också saknar jag alla jag känner sådär överdrivet mycket,
fastän jag inte brukar göra de.
Jag blir tokig snart...
Blir dock kvar här några dagar till,
farmor vill inte vara ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0