don't stop believin'

Blev en störthärlig kväll igår!
Morfar kom och impuls våldgästa oss, och de var ju hur kul som helst!
Han hade med sig sin husvagn som vi ska få ha, så niiiice =)
Hur som helst så åt vi grillat och sen drog pappa & morfar med mig på campingen.
Sen for dom hem nån gång där på natten, men jag följde med Jeppe & Viktor hem till Viktor.
Alla tre råkade väl slumra till en aning, men blev väckt av Krille & Stefan som drog med oss på efterfest!
Var faktiskt en jävligt rolig kväll, kom hem till Viktor kring 5? Somnade ganska på en gång,
men vaknade halv 10, kuuul.
Morfar och pappa kom och hämtade mig sen i alla fall,
så nu är jag hemma och morfar har lämnat oss och pappa, elle & kidsen är iväg och badar.
Får se om de händer någonting idag, ska hur som helst fortsätta med städningen nu!

Har återigen fått bekräftat att morfar inte är mänsklig, han måste vara någon slags maskin.
Den enda som orkade dansa och skutta omkring heeela jääävla kvällen var han,
jag var helt slut efter att ha dansat en halv låt i hans tempo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0