I wanna be a billionaire so FUCKING bad

HEJ!
Sitter äntligen i Svartlå..
Jag har saknat hemma efter alla dagar och nätter i Österby faktiskt!
Jag och Jossi var hur som helst i luleyooo idag och shoppade lite.
Jag köpte 1 par baggyjeans och hon 2 jeans :)
Sen drog vi hem till hon,
sen kom hon på att hon skulle ut på bränna så då drog jag till Svartlå.
Dock fick jag nyss reda på att Skaburbian ska spela på Örat, och inte inne på bränna..
Så nu kämpar jag förfullt med att ta mig in till stan,
kan ju inte missa de!
Hm, ajaa.. får väl se om jag kan hitta på nå annat kul idag istället!
Dessa kläder har jag och Josse beställt hem, på tal om ingenting.. :)
Vill ha dom nununununununu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0