i'm just a simple man

Eeeey!
Är inne i stan för ovanlighetens skull då.
Har varit på vårdcentralen och tagit bort "plåstret" från där dom har varit och skärt i mig.
Måste säga att jag är grymt imponerad över hur såret ser ut?
Är ju bara ett pytteliiiitet streck, bra jobbat farbor doktor!
Ser ut som om det är bra väder ute, så har en plan på att gå ut på ballen och plågas lite i solen.
Nu sitter jag hur som helst och äter min lunch.. eller ja, äter & äter..
Hittade ingenting som jag ville äta här, så sitter och dricker en sån här naturdiet shake.
Tror nästan jag ska börja med den dieten, byta ut en måltid typ..
Jaja, nu ska jag dricka färdigt och sen ska jag gå ut och känna hur varmt de är.


skön åde, har fastna för låten

He lives his life all alone
And the road to life
Yes it goes up and down
Doesn't really matter
As long as the music goes on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0