just know I'll always be right there

Alltså.. Till att börja med kan jag ju berätta att jag har haft världens humörsvängningar sen jag opererade mig.
Jag brukar inte ha det, men nu har de verkligen pendlat mellan att vara glad, deppa, ilska osv.
Riktigt jävla jobbigt, och speciellt när jag får jättedåligt samvete varje gång jag har varit arg..
Får även de då jag inte har varit glad som jag brukar.

Men hur som helst så hade jag inte ett enda upp&ner humör igår(!!), hur skönt som helst.
Var inne i stan och tog en fika och surrade på med syster,
gick i affärer osv.. :)
Sen när vi for från stan så for jag iväg med Jonas, Danne & Hossen och grillade i edefors.
Åååh vad glad jag var!! Uppskattar verkligen allt i den situation jag är i nu haha..
Nämen jag blev verkligen jätteglad att dom bad mig följa med.. :)
Så med andra ord blev det en aningen annorlunda dag,
& det var verkligen guldvärt!
Var så glad när jag kom tillbaka till stugan så jag kunde inte ens somna haha..
Så låg och läste ut boken jag hade köpt, blodsbröder heter den och den var grym.
Nu ska jag ringa Jimmy för jag saknar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0