life's a bitch

Tjaaa..
Har inte haft tid & skriva nå i helgen, eller har väl inte orkat.
I fredags var vi några stycken här hemma i Svartlå som drack,
(inklusive jag....)
Alltså, vissa misstag lär man ju sig inte av,
som jag när jag dricker, de är ju inte värt de.
Gillar inte att vara full och har världens ångest dagen efter.. blä
Jaja..
Extremt lugn dag på lördagen, drog till stan på kvällen och de var ju riktigt jobbigt.
Inge kul alls, lessnade direkt.
Så jag, Jimmy, Viktor & Lina åkte hem till Svartlå och spenderade resten av kvällen där.
Och idag har vi inte orkat göra nå typ.
Så idag blir de bara ta de lugnt,
Viktor & Jimmy har dragit till Viktor, tror dom skulle till byn snartt.
Ajaaa, nu ska jag fortsätta ta de lugnt,
har en plan på att somna väääldigt tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0