pics

Haft en allmänt lugn dag idag..
Funderade på att fara till Harads och dra nå häng men de orkade jag inte!
Har varit i Svanisträsk där ungarna badade,
sen drog vi till Harads och handlade lite.
Sen for jag iväg till Sandmjölan och bara mös på där,
hade typ THE beeest tiiime.
Låg bara och grillades i solen, tog ett litet dopp i älven då och då,
läste en bok, lyssna musik och småsov lite..
Är verkligen skönt att vara för sig själv..
Har varit en sväng med 2 av kidsen i brobäcken och låtit dom bada lite,
dock lura dom i mig också på nå vis och blötte ner mig fullständigt haha.
Nu blir de film!

Slänger upp lite random bilder.


Bild..
1. Nisse, gode mysig, gode mysigt att haft han här, gode tråkigt att inte ha de längre.
2. Fått nå dille för Sandmjölan, var där igår också och käka jordgubbar haha.
3. Lugg.
4. Relaaaaaaaaxiing
5. Insaneeeliigt bra väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0