piss å ligg

Igår drog vi ut i skogen och plocka blåbär!
Eller ja, jag och farmor satt och snacka skit medans farfar & Esko plocka bär, hehe.
Gjorde upp en eld och stekte fläsk och lyssnade på musik från Esko's bil,
lite dansband, johnny cash & euskefeurat!
Måste säga att de var riktigt härligt att vara ute i skogen,
fast de har jag ju alltid tyckt om men aja.

Vi siktade in oss på fiske idag men så kom regnet..
Får se om vi tar oss ut senare ikväll men jag tvivlar på de.
Nu ska jag återgå till min säng & min nya bästa vän tvn!
Är riktigt trött på att inte göra nåå..
Far hem imorgon i alla fall och är hemma nån dag,
sen har jag lovat farmor att vara med henne någon dag till veckan eftersom att farfar jobbar,
(hon vågar inte vara själv..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0