put me arms right around ya

Blev att följa med till stan i alla fall,
precis innan dom skulle fara börja Josse hetssmsa att jag skulle springa ut och följa me,
så ja de gjorde jag haha..
Orkade verkligen inte göra någonting när jag var i stan,
så låg mest bara framför datorn.
Sen for jag hem med pappa,
mådde illa som fan så fick inte i mig nå lchf-mat,
de enda som åkte ner var lite ravioli..
Sen somnade jag i soffan och sov väl en 2 timmar kanske?
Och nu känner jag mig heeelt slut i kroppen,
mår fortfarande illa, fortfarande trött, förkylning på gång
och de är verkligen åt helvete att sluta snusa..
Vill inte vara arg så vet inte riktigt hur jag skulle kunna lösa dedär för går runt och är irriterad hela tiden..
Hm.
Snart kommer Jimmy hem i alla fall, har fuskat med en snus så jag inte ska vara ond!


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Grym låt =) jag "lånar" ;) pussen

2010-08-18 @ 12:01:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0