the place I'm from doesn't exist anymore

Heej.
Blev då en ganska lugn men trevlig kväll igår :)
Jag och Josse följde med Degen & Annso till stan för att hämta upp Nille,
samt köpte en massa godis haha..
Sen for vi till Petter & Annso och spenderade resten av kvällen där.
Var hyfsat trött när vi kom hem hit så gick & la mig ganska tidigt.

Josse & Nille ska in till stan och Josse tjatar på att jag ska följa,
hade ju faktiskt kunnat göra de men de kändes lite småjobbigt..
Hade behövt städa här hemma åde,
så de blir väl att jag stannar här.

Hur som helst, idag börjar jag med lchf och kör på de i nån månad,
& sen kanske jag övergår till någon annan metod.
Skulle behöva skaffa mig ett par höns & en tupp med andra ord,
för de kommer gå mycket ägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0