the point of no return

Idag har jag spenderat dagen med Martin :)
Så himla jättekul att träffa han och ta igen allt vi har missat,
har inte sett eller snacka på riktigt med han på månader typ!
Hur som helst var vi på Opalen och åt där,
Martin åt buffén och jag som är fattig fick nöja mig med en macka.
Satt där ett bra tag och bara surrade på om våra bravader, haha vi är allt roliga..
Sen följde han mig till ungdomsmottagningen, och sen gick vi till Josse.
Var och socialade med henne & Ahmed och en Anna som inte ville vakna haha..
Sen drog jag och Josse till Svartlå.
Nille har varit här en sväng men nu är han i stan, vet inte om han skulle tillbaks hit nå.
Får se vad jag och Jossi hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0