what comes around goes around

Eeeey!
Idag har jag och farmor varit iväg till Hundsjön och grillat med Yngve, Britta, Gottner & Christer (umgås uppenbarligen inte med folk i min egen ålder längre haha).
Ååh de är så mysigt att va ute i skogen och grilla :)
Sen har jag spenderat resten av dagen/kvällen med josse som har kommit hit :)
Vi har suttit i timmar och kollat på kläder på internet,
och jag har faktiskt klickat hem en jacka, en t-shirt och en huvtröja..
& allt tack vare josefine!
När jag är själv och kollar på kläder brukar jag alltid lägga kläder i varukorgen och precis när jag ska klicka hem dom så ballar jag ur, har bara beställt kläder 1 gång i hela mitt liv!
Men nu jävlar, och på fredag ska vi till Luleå och slösa upp mer pengar! (åh vad ångest jag får, vill ha kvar mina pengar...)
Hur som helst så har jag en plan på att gå å lägga mig nu.
Jag och Josse far möjligtvis hem till Svartlå imorgon, på tal om ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0