woman hold her head and cry

Tog de lugnt igår, var som en zombie hela dagen och bara för mig själv.
Haha skönt..
For in till stan sen, träffade systra & anna och umgicks med dom en stund :)
Sen for jag hem och duschade i princip med handsprit,
alltså för att bli heeeelt ren.
Desinfektion yao!

Nu är klockan halv 7 och jag har precis tagit en ytterligare handsprits-dusch,
mh mh. Skönt när de kliar på kroppen (för att jag är för ren?!).
Sitter och tjuvsnusar nu, de får jag egentligen inte göra innan operation, busigt.
Ska alldeles jättesnart fara mot Sunderbyn,
opereras 07.20, so wish me luck!
Höörshaaay!


Äntligen har denna underbara låt kommit på youtube,
lite sent med tanke på att jag har lyssnat på den sen i vintras haha.
Men är inte precis så att jag lessnar,
enjoy ni som inte hört den ännu!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Ja det tog länge innan den kom ut haha =) puss go gummsan

2010-08-03 @ 11:23:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0