ZzZZzzZz

Gryyymt jobbigt äckligt trött är jag..
Var på skolan igår då, nu har vi börjat gå efter schemat och de känns.. surt, typ.
Aja, åkte hem med Joel & Hossen, for med Hossen till hans garage och var där ett tag,
sen kom Mange, Jimmy & Degen förbi och när dom skulle fara så åkte jag med dom.
Dom skjutsa hem mig till Svartlå för jag skulle göra en massa saker innan jag & Jimpan skulle in till stan,
men de blev att vi satt i bilen utanför mitt hus i typ 2 timmar? Vet inte riktigt vad vi pyssla me haha.
Sen for vi i alla fall till stan, blä vad jag inte tycker om stan..
Jaja hur som helst så är de ju alltid kul att träffa Josse :)
Såg en skräckfilm som var helt fucked up! Jag var asrädd! (Jimmy också för den delen haha)
Nämen alla bara skrek och satt och höll i varandra i soffan haha..
Sen sööömna jag.

Nu ska jag dra till skolan, är ute på A8 idag.
Tjaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0