2010

Året 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?Det har varit en stoor blandning mellan glada och  ledsna ögonblick.
Bättre än förra året? Jo det tror jag :-)
Har du träffat några nya vänner? Jodå!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? SSC!
Har du flyttat under 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? massor
Har du kysst en främling? haha främling och främling vet jag väl inte, men :-)
Kärlek:
Hur har din kärlek varit under 2010? sådär, mest underbar, men ett helvete också
Har du varit kär? Jodu
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Sorg&hämd:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? inte de
Har du varit i slagsmål? nej
Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar? Jo
Har du skämt ut dig? hahah, maybeee
Har du varit ute en hel natt? säkert nån gång på sommaren :)
Har du blivit tagen av polisen? faktiskt inte
Skolan&fritiden:
Vilken skola går du i? Sanden
Trivs du bra där? joo :-)
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du någon i din skola? Haha nä
Har du gjort något framsteg? nja, kanske
Har du haft alla rätt på ett prov? jo!
Vänskap:
Har du träffat nya vänner? Jaa :)
Har du förlorat en vän? jo
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nä
orkar nog inte göra en sammanfattning i bilder, det blir nästa år istället! ;-)
Året 2010:

Hur har året 2010 varit för dig? Hoho ojoj, så många blandade känslor, galet!
Bättre än förra året? Utan tvekan.
Har du träffat några nya vänner? Jadå
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Ja alltså jag vet inte, kommer som inte på något speciellt nu? Men det är många saker som aldrig kommer glömmas. :)
Har du flyttat under 2010? Nej... faktiskt inte? Hm, det var ju lite märkligt. Haha
Har du hittat en ny låt som du älskar? Jaaadå
Har du kysst en främling? Nä de tror jag väl inte? Eller? Haha inte vad jag kommer ihåg.

Kärlek:
Hur har din kärlek varit under 2010? Vad är det? Höhö. Nä skämt åsido, men nä inge bra.
Har du varit kär? Nej det vill jag väl inte kalla det för, tror det krävs ganska mycket innan jag kan säga att jag är kär. Men har väl legat på gränsen i alla fall.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Japp

Sorg&hämd:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nix
Har du varit i slagsmål? Ne

Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar? Jaaaaaaaaaaaa
Har du skämt ut dig? Haha ja.....
Har du varit ute en hel natt?
Har du blivit tagen av polisen? mm

Skolan&fritiden:
Vilken skola går du i? Björknäsgymnasiet
Trivs du bra där? Jo fast nä, alltså, de funkar, typ?
Har någon varit elak mot dig i skolan? Haha nä.
Hatar du någon i din skola? Inte vet jag.
Har du gjort något framsteg? Nej, baksteg! Heehh..
Har du haft alla rätt på ett prov? Ja, eller vi har inte haft nå prov? Men på ett glos förhör :b


Vänskap:
Har du träffat nya vänner? Jojajomen
Har du förlorat en vän? Nä eller jo eller va? Glidit ifrån kan man väl säga, ingen kontakt & u name it.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Jo : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0