då var julen över..

Hellååå.
Igår var det ju som sagt julafton,
kan ju berätta att jag inte har känt mig peppad.
(har haft världens ångest och planer på att bojkotta julen)
Men believe it or not, så blev den här julen inte så pjåkig ändå.
Kan till och med erkänna att den här julen toppar dom senaste jularna som varit!
Var hos mamma på förmiddagen och åt jullunch, gröt & hela köret.
Sen öppna vi klappar, lekte julklappsleken osv.
Efter det for jag och Josse vidare till stugan och firade jul med pappa & den släkten.
Åt julbord, fick besök av tomten, lekte julklappsleken, osv, you name it.
Sen for vi hem till Svartlå, tittade på tomten är far till alla barn och bara tog det lugnt!

Fick en hel del grejer men orkar inte skriva upp allt.
Men det bästa var ju - utan tvekan - mitt tatueringskit(!!!),
jag är ju helnöjd kan jag ju tala om.
Har dock inte orkat öva nånting ännu,
men lär ju sitta hemma resten av lovet och bara tatuera lösskinn, haha.

Såååå, god jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0