jag behöver endast dom som har bränts fast, gått in i hjärtat - ni känns i varje hjärtklapp

Tjenis!
Har inte orkat skriva nå i veckan..
Känns som om jag har fullt upp hela tiden? Dock så har jag ju inte det, haha.
Har i alla fall haft skola som vanligt, bygg tis-ons från 7-4 åde.
Har btw inte skolkat på hela veckan!!
Haha låter väl inte så speciellt men det är fasen bra gjort av mig!
Är ju så förbannat skolless så blir ganska mycket skolk för min del, men nu jävlar :)
Mjajaa.. Ungarna är här i alla fall, dom kom igår :) Har saknat dom,
tycker det är jättekul när dom är här. Så har suttit och surrat hemlisar med dom ikväll ;) hihi.
Jaja, har fan inte nå roligt att skriva om.. sååå vi hörs väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0