känner ingen ångest för nåt.

Har inte orkat uppdatera på senaste, har väl inte haft tid eller nå.
Huuur som helst sitter jag i byn hos Jimmy,
han ligger och snarkar så de är ju ganska kört för mig att somna med tanke på att jag är så pass pigg och har ett eeeextremt problem att sova med folk som snarkar. Buhu.
Nåväl, vi har väl mest tagit de lugnt igår och idag hos Virre och i pojkrummet.

Och på tal om bananer så är det julafton typ imorgon eller nå.
Galet jobbigt. Jag gillar inte jul, fan vad tråkigt. Har ju alltid gjort det förut!
Nä nu blir jag deppig. Hejdå






Haha, jag och Jimmy fick för oss att vi bara var tvungen att ta kort på oss.
För vi har fan ingen seriös bild på oss tillsammans? Haha, så de blev ett par stiliga bilder!


Kommentarer
Postat av: Millah

Sötnosar=)

2010-12-23 @ 08:48:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0