so appalled

Tjaa!
Kan berätta om fredagen..
Jag & Josse drog till Romeo där mormor, Gunilla, Cengiz, mamma, Ola & Erik var och socialade lite.
Sen drog jag till Josse och väntade på att Niclas skulle komma,
sen kom han och efter det kom Danne. Så vi drog till Markus och chillade på där,
efter det drog jag, Stefan, Lina och Nellan till mamma och fortsatte kalasandet där tills jag drog med dom till Josse.
Och lördagen då..
Öppet hus, så var ute på bygg och satt ner och gjorde inte mycket,
var väl lite drabbad av en såkallade bakfylla.
På kvällen for jag, Josse & Niclas till mormor och spårade på lite med dom haha.
Sen lämnade vi dom och for till Svartlå med Elin.
Spårade på ännu mer med pappa & Elle där, och sen for vi in till stan och såg film tills vi somnade.
Chillade på allmänt framför tvn i söndags och var galet trött hela bunten.
Och de var väl pretty much vad som hänt under helgen yao.
Nååväl, hejhejhejdå.

One hand in the air
If you don't really care
Middle Finger in the air
If you don't really care

It's like that sometimes man ridiculous
Life can be sometimes ridiculous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0