aldrig, aldrig mera fjollträsk igen

hejejejeej isi!
kan ju börja med att berätta vad jag hade för mig i fredags..
var först i stan i josses lägenhet med hon, ivan, tess, johanna, syd & elin.
sen skjutsade elin oss till harads, for till jimmy där han, degen, henke och jimmys föräldrar var.
Var där ett tag och socialade på :) trevlans.
sen for vi och hämtade viktor och for till rasmyran där det var fest. Haha ojojoj så kul det var.. säger inge mer än så ;)
Var inte där nå länge, så efter det for vi tillbaka till harads till jonas där det var fest, sen efter ett tag fick vi skjuts in till stan..
for till markus en snabbsväng, sen till josses lägenhet, sen for vi till rönnbäcks, och sen till josse igen, och sen gick vi (med varsin filt..) till winroth där han, danne & adam var, somnade ganska direkt vi kom dit!

Igår, lördag, så vaknade vi kring halv 12, jag, tess, daniel & jeppe for till romeo och käka pizza, godegott!
sen for vi tillbaka till winroth och såg lite film, och sen fick vi lift med dom till svartlå.
åt gogogogoomiddag, elin, johanna, ivan och josse var också här :)
sen kom emil och hämtade mig och tess så for vi till harads.
var fest hos jonas, var ganska så mycket folk där.
kul hade jag, trots att jag var på dåligt humör under kvällen och jag & D fightades som vanligt, haha!;)  
men var kul ändå måste jag säga.. :)

Idag då.. vaknade typ halv 9? haha, gick på konsum och köpte pan pizza och sen gick jag tillbaka till jonas och åt, sen gick jag, tess, jonas, jeppe & danne på konsum igen, köpte loka och sen gick vi tillbaka till jonas igen.
satt mest & chillade bara, sen ringde josse och då for vi till pizzerian och köpte pizza och for hem till lillbyn.
tror inte det händer så mycket idag.. får se om det dyker upp nå kul!
Har haft en jävligt rolig helg i alla fall tycker jag! =)

HEJDÅ ISI


hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0