can you meet me halfway?

ja hej!
idag började jag skolan 20 över 12, sköönt, hann duscha på morgonen då också..
var fan i mig en hyfsat kul dag på skolan idag - för en gångs skull!
hade någon annorlunda lektion där vi gjorde lite rollspel och sånt där, var kul :) sen slutade ungefär hela klassen förutom jag plus 5 till (haha såå typiskt att det just var vi..), för vi hade inte fått godkänt på religionsprovet vi hade förra veckan, så hade genomgång och sen fick vi göra provet, och jag spika det! haha, är så nöjd ;)
sen slutade vi och jag såg att emil hade ringt så då ringde jag upp han och de visade sig att han var ungefär precis vid björknäs så då fick han hämta upp mig, haha! drog en liten sväng på stan, sen hämta vi upp theresa och sen drog vi vidare till jesper & var med han och adam.
sen kom jonas in till stan så då följde jag, tess & emil han på max, dock hade jag bara råd med en original junior som kosta 15:- (fick dessutom bidrag till det, haha!)
sen for jonas hem och vi for till emil och satt där och surrade på, sen for vi till winroth igen och då kom erik och emelie(?) dit också.. så vi såg på film, Gisslan, och bara hade det lite allmänt trevligt, sen for alla hem och jag & tess for runt lite med emil och bara prata på lite, sen for vi hem!
och nu sitter vi här, vänner är på tvn, theresa har precis duscha och ivan & josse ligger och surrar.
börjar 20 i 11 imorgon, skönt med lite sovmorgon i alla fall men känns så förbannat träligt att måste kämpa sig upp & igenom en hel skoldag trots att jag ska hoppa av, men enligt min mentor så får jag inte missa nå lektioner, varför vet jag inte.
har varit en kul dag i alla fall :)
nä, nu ska jag se på mördartvn, hetsa med theresa, bemästra josefine med känsla, säga till ivan; hallååå, är du hemma? sitta och vifta lite coolt med "rock n' roll"-handen, men allt är martins fel. hahaha ;)
hörs & syns!



Can you meet me halfway, right at the boarderline
That's where i'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where i'll stay
I can't go any further then this
I want you so bad it's my only wish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0