don't wanna be left alone

Heeej!
Idag fick både jag och Tess en hjärtattack när pappa kom in och härja och skrek på oss, haha! Var tydligen försenade..
Var på himla bra humör nästan hela dagen, gick bara runt och log! Haha.
Följde Tess på skolan klockan 10, satt där och tjillaa lite när hon hade lektion. Sen åt vi lunch och sen åkte jag med Elin till bygg :)
Började 12 så var inte så lång dag.
Hade inte så mycket att göra idag men det gjorde inte så mycket, får ju kolla på i alla fall och se vad dom får göra!
Imorgon går jag 7-4, men känns faktiskt inte så jobbigt, förutom att stiga upp då..
Slutade 3 idag i alla fall, for till Josse och var där ett tag, sen kom pappa & hämtade mig så då for vi och hämta upp Tess och sen for vi och snabb handla en sväng på kvantum.
Efter det for vi hem till Svartlå, åt middag och sen har vi inte gjort så mycket annat än sitta och prata bara :)
Får se om det händer nå roligt idag, förhoppningsvis någonting i alla fall!
Hejråå



Såg att låten hade tagits bort som jag hade i förra inlägget, så här kommer den igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0