dying for freedom

Hjee!
Andra dagen på bygg idag, alltså jag är riktigt sugen på att gå det faktiskt!
Idag fick jag dessutom vara med Elin och hon lät mig testa kakla ;) Haha.
Sen när dom slutade så fick jag skjuts med henne till Josse :)
Imorgon är jag ledig, och på måndag ska jag vara med tvåorna, börjar 12 dessutom :) Mums!
Annars dåå.. Pappa kom och hämtade mig och Tess, så for vi en snabbis och handlade på OK, sen for vi till byn.
Har suttit på mitt rum i varsin soffa och myst på, pratat och lekt med ljus ;)
Sen kom vi på att vi skulle möblera om mitt rum, eftersom vi båda var less på den gamla möbleringen så..
Nu står sofforna på andra sidan av rummet, sängen där sofforna stod och pianot är inflyttat till Cissis gamla rum, och sängen som stod där är flyttad till andra sidan rummet.
Sen målade vi nästan om mitt kök här på övervåningen, är ju inte så fint som det är nu (grönt). Men fick inte upp locket på den förbaskade färgburken, så det blev inte av!
Sen har vi poa på här i rummet och städa litegranna.
Nu har Tess gått och lagt sig och jag funderar på att sätta på en film snart kanske.
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0