*

förra inlägget skrev jag igår men det publicerades inte av någon konstig anledning, så fick publicera det nu istället.. aja!

for in till stan kring halv 7 tiden på morgonen, for direkt till josse och gick & la oss på en gång och sov vidare lite.
vaknade av att ivan frågade när jag började, och då var klockan självklart 20 över 11 (jag börjar 20 i..)
I; din mobil har spelat massa låtar för mig, typ down down down down down, och sen så bara bytte den låt helt plötsligt
J; ..... det var mina alarm...!


Haha jadu.. han är gode rolig han!
Han var snäll lät mig åka med han till skolan sen i alla fall.. :)
Hade matte och sen engelska, slapp en lektion som vi egentligen skulle ha, skööönt.
Sen klockan 3 började min EVK, och ja, vad ska jag säga.. ska vara på praktik terminen ut i alla fall, så jag ska söka till någon annan linje till hösten.. får se vad det blir, är lite intresserad av handels-lärlings-linjen eller kanske bygg. Får se! Känns skönt att slippa estet iaf.
Ska på skolan imorgon och lämna tillbaka några saker och sen luncha med theresa.
Jaja, efter skolan drog jag, tess, pappa och josse och käka pizza på ängeln, mmh gott ;-)
sen efter det följde jag & tess med joel, adam och emil på frasses, var dock bara joel som åt, och jag åt mig en glass, hehe..
Måste säga att jag kommer inte ihåg sist jag skrattat så mycket utan att kunna sluta.. ojojoj, så jag skämdes! men kul hade jag ju i alla fall ;-)
for runt lite på stan och sen for vi hem till emil, fast adam gick hem till sig.
Gjorde väl inte så mycket mer än att sitta vid datorn & surra på lite :) sen for joel hem och emil blev sjuk så då gick jag och theresa till lägenheten.
Ska nog se lite film med josse & ivan nu.
Hörs & syns!



hahahahaha, så himla kul! lite elak kanske men vafan ;) så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0