för det är ingen vanlig helg för det är en födelsedagshelg tralalala

Mammsen fyllde 40 år igår, så det var fest för henne igår då!
Var faktiskt helt okej, och roligt mer mot kvällen, den ni. Jag dansade till och med ;) och det gör jag aldrig.. kan bero på att jag inte kan, haha.
Sen skjutsade Elin hem mig till Svartlå, satt och prata ett bra tag med pappa.  :)
Hände lite grejer senare under natten, bra&dåliga. Men det ska vi nog inte gå in på, kom mig inte i säng förens 06.35, haha.
Tog mig upp 11 idag i alla fall, bra kämpat!
Och idag.. ska nog dra en städning här hemma känner jag.
Senare idag/ikväll ska jag dra mig mot stan och fira Systra som fyller 19, pusspusspuss ♥
Jaja. Blev en bra kväll i alla fall :) Hoppas det blir lika kul ikväll men det tror jag!

 grattis på er! ♥

Bilder från igår kommer upp senare, måste bara hitta min rackarns kamera.. vars den nu kan vara?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0