fredag!!

igår for jag och tess till byn :) skönt!
for först och handlade med pappa, sen for vi en sväng till elsa för pappa skulle hjälpa henne med något, sen for vi hem och laga mat och det blev jättteeegoottt!
Sen kom jonas & hämta oss så for vi till harads en svängom ;) daniel kika också förbi!
när vi hade varit där ett tag så skjutsade jonas hem oss igen, snäll som han är!
Surra lite med pappa, sen städa jag upp lite på mitt rum, och sen satt jag och tess mest bara och prata och lekte på, haha!

For till skolan idag kring halv 12 tiden kanske, jag & tess åt lunch och sen tog vi det bara lugnt .. :)
hon har farit till heden nu för att hämta några saker åså.
får se vad som händer ikväll?
hejpa



nu drar jag till mormor på en fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0