kissekiss

Heeejjja!
Igår hände det inte så mycket faktiskt.. Vi var och hälsade på Elsa en svängom ;) Pappas pappas mamma! Haha, hon är som söt..
Fick oss en liten fika där också :)
Sen for vi hem, pappa hade varit gullig och köpt med sig semlor till mig och Tess, såå gott!
Efter det for vi till Harads en sväng och var social med jonas, senare skjutsade han hem oss till lillbyn igen.
Jag & Tess låg och myste i sängen och pratade på om det mesta..
Senare kom Degen en sväng och umgicks lite!
Sen när han for så satt jag och Tess och pratade lite till och sen somnade vi.. :)
For in till stan med pappa på morgonen, var på byggprogrammet idag och kollade hur det var där!
Verkar vara väldigt kul faktiskt, dock gjorde jag ju inte någonting förutom tittade på alla andra, men ändå, haha ;)
Ska vara där imorgon också, och någon dag nästa vecka! Så hinner jag vara med både 1, 2 & 3. Gäller ju att veta hur det är så jag inte väljer fel linje igen!
Nu sitter jag hos jossis, har surrat på med henne ett tag medans hon var duktig och diskade, hihi!
Väntar på att pappa ska komma och hämta mig så jag kan åka tillbaka till lillbyn, min gulliga vessla väntar på mig! Haha :)
Så skönt att vara i byn! (Speciellt när jag inte behövde åka till stan nå)
Hm.. Jaa.. Får se vad som händer ikväll!
Hejdå!


EN SÅN HÄR KISSEMISS MÅSTE JAG SKAFFA!! Så jääävla frän ;) jag ska ha den!



Och ja.. för er som inte sett detta, så kan jag informera er om att en skylt har kommit upp i Svartlå, haha!
Och för er som inte fattar vad det här handlar om
, läs här!
Och för er som inte fattar vad dom menar med Wrong Turn, kan jag ju ta och berätta att det är en film som handlar om inavlade galna psykfall som bor mitt ute i skogen, haha.. ojojoj!
Det är som väldigt komiskt ändå, kul grej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0