number one

Hehe.. drog en liten lögn i förra inlägget.
Föööör.. vi hade faktiskt en överraskningsfest för Josse här i Svartlå ;) Hon hade verkligen inte anat något alls! Haha
Var riktigt kul igår måste jag säga :) Vet inte vad jag kan skriva om kvällen, somnade kring 3 tror jag? Var gode trött ungefär hela kvällen, det var väl inte så kul.. menmen :) I det stora hela hade jag väldigt roligt!
Vaknade dock kvart över 6 imorse, förstår inte hur jag lyckas?
Mös på för mig själv ett tag, tvättade, pratade med pappa, såg tv och sen slumrade jag till en halvtimma!
Och ja.. har väl inte hänt så mycket! Folket som sov här vaknade väl kring halv 11?
Dom var här ett tag sen for dom till Viktor, fast dom lämnade kvar Elina här så hon fick vara med mig och Tess haha!
Vi gjorde väl inte så mycket, satt och surrade på och sen gjorde vi mat, kebab & potatis ;) Haha!
Nu har hon dock farit iväg med pojkarna och nu är Moa här, vet inte riktigt vars hon och Tess håller hus? Haha.
Ska ladda upp nå bilder från idag och igår på facebook, så håll utkik!
Hejjdååå

Här är några bilder från mammas 40års fest;



Och här kommer lite bilder från Josses fest;


Jaa.. och resten finns på facebook! :)



På tal om ingenting, så har pojkarna spelat in sin första låt!
Den är så himla bra, min Kristoffer är det som sjunger, grymt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0