one time

igår då.. var ju som sagt i svartlå, ivan kom förbi och han, josse, jag & pappa spelade land & rike, ovanligt ;) haha!
sen satt vi och surrade, såg en skräckfilm, kommer inte ihåg vad den hette men jag blev då gode rädd! haha, helt galen.
sen fortsatte vi sitta & surra på, sen somnade jag (dock för sent, tänkte somna tidigt men icket!)
for till lägenheten direkt på morgonen, var så trött så jag gick och la mig direkt och tänkte sova någon minut, fast jag försov mig, så skippa första lektionen och for till skolan 10 istället.
hade hälsokoll hos skolsköterskan, satt & prata på gode länge, fast jag klarade hörseltestet & de trodde jag inte eftersom de känns som om jag har fått asdålig hörsel? haha.
sen gick jag, tess & emil och åt lunch, jag bara vräkte i mig även om det kanske inte var så jättegott men nog funka de.
hade religion sista lektionen och sen slutade vi 20 över 1, så skönt.
fast jag stannade på skolan och var social med lina, erik, daniel & mats ett tag eftersom det var så jävulskt kallt ute..
gick i alla fall när daniel skulle till bussen..
sitter hos mamma nu, ska hämta nå kläder, sen har jag vräkt i mig 3 mackor också, haha. alltså det är helt sjukt så mycket jag äter nu för tiden? kommer se ut som en jävla köttbulle snart!
aja, funderar på att dra mig till step in idag så jag kan komma igång med träningen igen, hade ju inte suttit helt fel.
jaja, ska nog bege mig till systra nu.
hörs & syns!



bild från thailand..
hade faktiskt suttit fint med lite värme nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0