only the strong will continue

lite jobbig dag idag då, absolut inte på mitt bästa humör!
vi fick skjuts till skolan av emil i alla fall, tur att han är så hetsigt godhjärtad ;)
hade gemu på morgonen vilket var lika tråkigt som vanligt, sen lunchade jag med tess & erik, sen hade vi matte, nån annan galet tråkig lektion och sen engelska och seeen sluta vi, 5 i 5! ååh, känns bara jobbigare och jobbigare för varje dag att ta sig till skolan när det ändå inte är någon idé.. aja, om jag bara kan få ha min EVK snart så ska jag höra om jag får göra så att jag går på alla svenska, engelska & matte lektioner resten av terminen men inte mer, så det kanske blir lite lättare när jag börjar om till hösten.
aja, nu är vi i svartlå i alla fall, jag pappa & systra, sitter och surrar och ser tv :) har sett tv hela kvällen, pratat lite i tlfn med emil & sen theresa, men sen har det väl inte hänt så mycket mer.
ivan ska tydligen komma hit snart också! :)
jajaja.. nu ska jag väl vara lite social med papapa & systra.
syns & hörs!


only the strong will continue
do you have it in you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0