tjatjatjatjatjatja!!!!!1

igåååår så gjorde vi inte så mycket, såg paranormal activity med josse, ivan & tess! sjuuukt seg film, men alltså 2 saker som hände i filmen, slutet & en annan sak, var sjukt läskigt, haha! me likeeieie, rekomenderar den faktiskt :b
jaja.. sen idag har det varit en seg dag på skolan as always, sen for vi hem, jag tog mig en liten p-nap och sen for vi och var social med emil!
sen släppte han av oss så då drog vi iväg till simon och var med han & robin, seeeen for vi iväg till max med ivan & jossis, köpte mig en glass som jag har längtat efter såå länge! var hur gott som helst hihi.
nu är vi i lägenheten och tar de hyffsat lugnt tralala :)
är helt speedad, haha, jobbigt..
FREDAG imorgon me like me like me like!
så hetsigt..
SYNSK & HÖNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0